Saturday, August 13, 2011

Hari yg membuatku sabar... T___T.. waaaa!!...

aku bkannye nak cter pnjang lebar kat entry nie. tp just nak share pe yg terjdi td yg membuatkan aku terase kesabaran pd tahap sderhane... almaklumlah hari puase yg membuatkan n menyuruh kite bersabo..

eeiii..
sabooo jer laahhh...

so nak djadikan citer, mase aku msok kje tak la terase lapar sbb da sahur... kje pnye kje smpai kol 03:30pm pwot nieh terase amatler lapoooo n dminte tuk diisi... pastu ade plak sorang mamat Myanmar nie mkan burger dpan aku... dlam aty aku nak je pijak n tendang mamat nieh... tp die pon manusie biase yg x merase berdose...

arrgh..
sudahlah cite mamat sorang nie..

n then aku trus dcide nak balik awal sbb x than beb... mne tak nye, pewot da ssngat lapoo ya amat... lepas 2 mnit aku dcide nak blik, hujan pon turun dngan lbatnye...

T_____T waaaaa... nakk balikk tidoooo...

but, nbes nek aku ingat yg blan pose nieh mngjar kite arti sbnar kesabaran...

saboooo je la madi oooiii...

n then, aku troskan ler bkerje smpai pkol 05:30pm sbb ujan da benti...
bkan main pdeh pwot nieh mnahan lapo n dhage td... tp nak wat mcne kan, dah takdir aku mcm tu... follow jer lahhh...

any way, aku bersyukur aku dah berbuke dngan sngat nikmatnye.... Alhamdulillah... T___T... ish... aku nieh nak nangesssss aje kje nye...

hahahahahahahahahahhahaha ^_____^"
bubye..
jmpe sok lak... pe yg mnarik hari2 ku setiap hari...

No comments:

Post a Comment